Facebook

wtorek, 13 marca 2012

Kanapka z mozzarellą, pomidorem i pesto z bazylii

Pomysł na śniadanie, kolację czy lunch w pracy.
Smacznie i zdrowo!
Jedna z moich ulubionych kanapek :)


Składniki:
  • bułeczka pełnoziarnista/ciabata/bagietka
  • pesto z bazylii (najlepiej własnoręcznie przyrządzone ;)
  • pomidor
  • mozzarella
  • listki bazyli
  • sól,pieprz
  • oliwa z oliwek
Wykonanie:
Bułeczkę kroję na pół i smaruję obie części pesto z bazylii.
Układam na przemian plasterki pomidora, mozzarelli i listki bazyli. Doprawiam do smaku solą i pieprzem. Można delikatnie skropić oliwą z oliwek.

I gotowe!



Kanapkę można również jeść na ciepło. Wystarczy kilka minut zapiec ją w piekarniku.


Kanapki, kanapeczki!


6 komentarzy:

  1. trzeba mieć dużą buzię haha :) ale smacznie wygląda nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha a tak się starałam aby ładnie na zdjęciu się prezentowała bułeczka :D
      a tak na poważnie to prz konsumpcji wystarczy dobrze przycisnąc i juz nie jest taka straszna ta kanapka ;)

      Usuń
  2. Ale pychota! Ja nie mam takich pomysłów na kanapkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomidor, bazylia i mozarella to jedno z połączeń idealnych - bardzo proste, bardzo szybkie, bardzo zdrowe i baaardzo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam taką kanapkę przypadkowo, kupioną. Po jej zjedzeniu - kupiłam jeszcze jedną, bo była pyszna!!! Z tym, że bułka pełnoziarnista była stosunkowo płaska, w srodku był listek zielonej sałaty, a całość pokropiona odrobiną sosu w kolorze zielonym (bazylia), ale na bazie oliwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie kanapki :) jak tylko mam świeże malinowe pomidorki i świeżą olbrzymią bazylię z ogródka nie-teściów, to robię sobie takie regularnie :) dzięki nim czuję, że jest lato

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)